I made this widget at MyFlashFetish.com.


Sunday 13 March 2011

masalah...masalah..masalah.....

hello korang semua,bertemu kita kembali,hari aku nak share kat korang program yg aku jlankan.kalo korang perasan la gmbar kat sbela ni untuk ape ek????ha ini yg nak cita ni.aku adlah green agent team smk seri pinang yg bernaung d bwah 1 bdan sosial antarabangsa iatu AIESEC.actually this organize to help org ramai untuk megetahui lbih detil tentg permasalahan alam sekitar kita pd time skrang.so kita org ni mcam peylamat dunia la,hahahah.masala nye skrang time untk launching environment wek da dekat tapi ape pon x jln,duit x da,ada yg faci yg x serios dan mcam2 lg la.kalo aku x handle x pe tapi aku yg kena handle,jmpa org la nak mita duit,uat proposel la n mcam-mcam lg .rasa tension melimpa ruah kat kepala den ni ha.......eeeeeeeeeeeeeeeeee......geram nye,but the ways,x pe aku sbar je,wlaupon sibok nak latih ptandigan bahas tapi aku still comitted dgn keja aku,aku cuma berharap program to dpt berjlan dgn lancar tanpa mghadapi masalh,ok la korang semua,aku nak caw dulu ni,kita continue next time,k,bye.........................

No comments:

Post a Comment