I made this widget at MyFlashFetish.com.


Wednesday 16 March 2011

Persediaan Pertandingan Bahas dan Pelancaran minggu alam sekitar....

hello,hello,hello korang semua,mcam biasa la kalo da baca tjuk post kali ni tentu da tahu mesej yg nalk di smpaikan ka,ha ni aku nak cita ni psal bahas la,aku rasa macam da ready tapi gmentar to berglora lagi la,aku x tahu la ape yg nati akan terjadi masa kat stage,cuba byangkan kalo aku gagap masa to cam ne,malu skola den ha......but the ways x pa la yg pnting dpt sijil je,pringkat daera to,sapa yg x nak kan...pok now psal minggu alam sekitar,ha ni yg nak marah ni,yg aku mggatal nak jadi peyelaras program sapa suru,ni da smpai saat genting ni kan da susah,duit x da lagi,bdak-bdak mca x serious,cam ne la nati,,,,,,,,ok la cerita yg mnarik kat sini nak kogsi psal satu fan ni,baru-baru ni aku baru dapat kwan baru drpd vietnam dan lain2.smua taya soalan yg sama aku pon binggung apa kejada nye soalan aku pon x paham,setela selidik barula aku tahu,ahh masa korang bukak blog aky korang prasan x ada gmbar jejaka yg tulis youtube to,ada kan,itula soalan dia orang,dia org smua taya,ko minat fan TVXQ ke K POP,,,,mase to memang ble gila la,tapi lpas slidik n slongkar smuanye baru aku tahu n aku ni suke kedua2 sekali,whatever.....ok la DEWI mimpi dan panggil panggil to aku caw dulu ye,smoga kita jmpa pda msa yg lain,oo lupe pulak ni salah satu gmbar artics bg k pop fan atau tvxq,ahhh bedal jela,ok,bye.........

No comments:

Post a Comment