I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday 16 April 2011

senangnya dalam hati.....

hai korang semua,ape kabo,lame rasanye x pose mengepos kat sini ni,ape mcam hidup korang ok...ehhhh ari ni di sebabkan aku lama x edit so i want tulis byak2.....firstly aku sbnarnya nak luahkan perasaaan ni,korang nak tahu thun ni penat giler ah dgan mcam2 aktiviti but itu x pnting,yg pntig isn byak nye duit aku hbis beli itu la ini la,bosan tahu x,geram giler....lagi satu yg aku malas ni ada la sorang ckg kat skola ni,asal jumpa kau mesti kata CERPEN,CERPEN,CERPEN.....geramnye,aku dala x da byak idea nak uat,asyk nak cerpen je,,,,,,,,tapi byak liku2 kehidupan ni ada jugak bestnye,mcam ari ni aku pergi 1 begkel fizik,best giler ha sbab byak yg aku tahu ari ni,yg x pergi to smemangnya rugu,rugi n rugi n ari ni jugak aku dpt tgok face kwan lama aku,,,ha ni yg nak cita ni,korang nak tahu dulu ni kan aku bermain dgn bdak ni sejak kecik lagi g umah dia ,main basikal dgn dia dan mcam2,yg memeranjkan aku is dia da gemuk giler,terperanjak aku tadi mcam x percaya,dulu dia kurus mcam papan lapis but x sangka kan skarang da mcan labua air da,hehhhehe jahatnya aku,but is ok sbab itu takdir je,ok la korang aku nak online fb ni,kita jmpa masa lain ok,sweeet reading......

No comments:

Post a Comment